[ Staff Blog] 110303 JYJ’s staff Blog Post Bahagian 3

Anak sulung Jaejoong … Tengah Yoochun …Anak Bungsu Junsu …

Ketika saya bertemu JunSu, dia  sedikit berbeza dari apa yang saya bayangkan. Pada hari sebelumnya saya telah melihat sebuah persembahan yang luar biasa jadi saya fikir dia akan agak sukar untuk didekati dan nakal juga kerana bakat semula jadi, tapi kemudian … dia tersangat-sangatlah jujur dan tulus, seperti adik bongsu yang lucu/cute (maaf,tapi jarang tersinggung lol)
Anda tidak boleh membencinya.

Jaejoong tepat di depan saya dan Yoochun duduk di sebelah kiri Jaejoong. Rasanya seperti Yoochun adalah pegawai kakitangan untuk leader Jaejoong? (Ini tidak sesuai digambarkan dengan gambar. Ini adalah tanggapan pertama saya)

JunSu sedang duduk sendirian di sofa di sebelah kiri,dengan kakinya diatas sofa dan dangat santai.

Maka sejak tema sebelumnya,tema kali ini adalah Tokyo, kami mulai membahas mana mereka ingin pergi, yang mereka ingin jumpa, kenangan apa yang akan ada di sana … dan lain-lain dan perbualan kami semakin rancak.

Melirik ke kiri, saya melihat JunSu merajuk, “Saya sendirian …” Jaejoong dan Yoochun akan ke Jepun bersama-sama namun kerana jadual Junsu dia akan pergi sendiri.

“Saya ingin pergi ke kolam air panas! Saya ingin pergi ke rumah hantu di Fuji Q Highlands! Dan Okinawa! Dan Mesir! Jangan tinggalkan saya sendirian … “Junsu merajuk. Lalu Jaejoong bangkit, berjalan ke JunSu, dan memeluknya.

Bagaimana lembut dari Jaejoong …. Bahkan dengan bertindak seperti anak manja sedikit sahaja, Junsu trust Jaejoong dengan itu semua. Ketika ini terjadi, Yoochun tersenyum duduk mengawasi.

Ketika saat ini saya merasakan  mereka seperti anak-anak anjing lucu yang tidak bersalah. Jaejoong, mengusik  dengan menggoda Junsu, ia adalah sesuatu yang dilakukannya sebagai abangk. Ini adalah saat  saya dapat selami kasih persaudaraan. Berfikir tentang hal itu sekarang, Yoochun sangat mirip dengan anak-anak tengah, Junsu menjadi bongsu.

Dengan kata lain, suatu perpaduan yang kuat … Ketiga mereka dihubungkan oleh ikatan kepercayaan yang sangat kuat … hubungan ini tidak akan boleh diputuskan … Mereka masing-masing mempunyai watak yang berbeza tapi ketika anda meletakkan mereka bersama-sama mereka adalah JYJ. Mereka pasti menunjukkan kekuatan yang luar biasa.

Ini adalah mengapa saya ingin bergabung dengan 3 daripada mereka kelmarin … aura yang dipancar oleh mereka sangat mengagumkan.

Credit: staff blog + sharingyoochun.net

Trans: srilovejyjdiaries.wordpress.com

Leave a comment

Filed under staff blog

Leave a Reply

