[Staff Blog] 110303 JYJ’s Staff Blog Post Bahagian 2

Berangkat ke Seoul untuk bertemu mereka bertiga
Bekerja dalam sebuah projek yang sebelum ini berpusat di Korea, saya juga terlibat di dalamnya sehingga saya pergi ke Korea hari seterusnya dan bertemu dengan mereka.
Sabagaimana saya tidak terlibat dalam projek ini sebelumnya, saya memutuskan untuk menyertai dengan nama “Hayato”. Projek ini sedang dijalankan oleh ketiga mereka, dan ia  dijalankan khusus untuk ditonjol untuk para peminat. Jadi ia dihasilkan dengan hati jujur dan murni. Dengan kata lain, projek ini tidak melibatkan orang-orang yang telah menggunakan ketiga mereka sebelum sebagai alat perniagaan atau sebagai objek untuk periuk nasi pihak tertentu.

Lanjut ke proposal mereka:
Untuk membiarkan para fans yang bimbang untuk mempunyai ketenangan fikiran. Untuk melakukan itu, berhenti memikirkan masa lalu dan melihat ke masa depan; menunjukkan sisi optimis JYJ. Dan kemudian, mengambil para peminat bersama-sama kami dalam perjalanan ini. Ini adalah idea utama. Oleh kerana itu, tidak ada senario atau skrip … kami hanya akan mengatakan/menyiarkan yang sebenarnya.
Jaejoong lalu bertanya, “Apakah kami tidak dibenarkan untuk bertutur dalam Bahasa Korea?”
“Fans dari berbagai negara akan menonton jadi kami akan memasukan seri kata, jadi bahasa yang anda pilih untuk bercakap adalah tidak penting. Apa yang saya ingin kamu tetapkan kepentingan adalah perasaan anda, “jawabku. “Apabila anda ingin memberitahu sesuatu dalam Bahasa Jepun, bercakaplah dalam bahasa Jepun. Apabila anda ingin bercakap dalam bahasa Korea, bercakap dalam bahasa Korea … dan kemudian tunjukkan kepada para peminat seberapa banyak anda telah memerah keringat untuk menjalankannya, “kataku. “Juga, tunjukkan kepada fans bahawa JYJ telah matang dan memberikan kepada mereka bagaimana anda telah bekerja keras sehingga mereka dapat merasakan ketenangan fikiran …. Berikan mereka harapan. ”

Ini, adalah negara mereka ketika saya pergi melawat mereka.
Setelah perjalanan bekerja keras di Jakarta selama 10 hari dan tanpa ada masa untuk berehat saya pergi ke Seoul pada hari Sabtu (19 Februari) dalam rangka memenuhi Jaejoong, Yoochun, dan Junsu. Di Jakarta Saya perlu membuat 2 produk TVC jadi saya harus bertahan untuk kurang tidur. Kemudian harus mengejar penerbangan awal saya dari Haneda saya perlu tidur selama satu jam di lapangan terbang.
Tidur sekejap di dalam pesawat dan kemudian selepas sampai hotel saya tidur untuk selama sekitar satu jam juga. Kemudian perkara pertama yang harus saya lakukan adalah pergi ke teater dan menonton persembahan Junsu di Tears Of Heaven muzikal.

Tentu ada ramai orang berkumpul di sini. Aku cukup yakin ada orang-orang Jepun juga, tapi sukar untuk membezakan dari peminat yang hadir.
Ia akan baik jika saya tidak tertidur … tapi saya bimbang bahawa saya akan .
Tapi kemudian dari saat tirai itu diangkat tidak ada satu saat saya tertidur.
Sebenarnya saya berfikir perkara sebenar yang harus saya katakan adalah bahawa saya  menangis sepanjang masa persembahan muzikal.
Joon (Adakah saya mengejanya dengan betul?) Dan Lin adalah kisah cinta tragis tapi bahkan dalam adegan-adegan di mana mereka bahagia tidak akan membuat air mata berhenti.
Oleh  kerana saya adalah lelaki,saya tidak boleh menggunakan sapu tangan, jadi saya tidak menyekat air mata tapi saya tidak pernah berfikir bahawa hal itu akan berterusan sampai akhir …
kekuatan nyanyi Junsu sempurna! Lakonan yang Sempurna! Para pelakon sampingan juga mempersembahkan prestasi juga luar biasa! Cerita itu bagus dan set pentas juga bagus. Dan lebih dari apa pun, suaranya yang memilukan adalah yang terbaik.

Ia telah mendapatkan banyak kekaguman dari Korea, dan tampaknya bahawa Amerika juga memerhatikan.
Ada perbezaan antara menjadi popular dan berdiri di atas pentas dan berada di pentas di negara-negara lain.
Mereka ADALAH profesional!!
Ketika selesai, tentu ada yang bertepuk tangan … Tanpa berfikir saya juga bangun dan bertepuk tangan sekuat yang yang boleh … saya ingin jujur mengekspresikan kekaguman saya.
Semasa panggilan sebelum penutupan tirai, JunSu memberikan salam khusus untuk seseorang yang duduk di kerusi depan … Saya yakin ibu Yoochun juga datang untuk menonton  … Mungkin itu untuknya?
Ahad berikutnya
Tujuan kedua: saya pergi ke pejabat mereka untuk berjumpa dengan ketiga mereka.
Ketika saya melewati area lobi, ada gambar besar mereka bertiga di dinding.
Jaejoong datang dan menyapa saya … Dia sedikit terkejut dengan ucapan sapaan secara Jepun  tetapi ia tetap menyambut kedatangan saya. Benar-benar memiliki wajah yang cantik.
Setelah itu datang Junsu. Pertama kita berjabat tangan. “Saya melihat prestasi anda semalam,” kataku.
“Eh! Awak datang untuk menontonya?! ”
“Saya tidak boleh berhenti menangis.Ia sangat indah “ketika saya katakannya,dengan gembira bagaikan budak-budak Junsu berkata,” ceritanya bagus kan? Tapi apakah Awak faham? ”
“Saya memahami jalan cerita melalui  subtitles bahasa Inggeris.”
Dan kemudian Yoochun yang datang agak lewat. Dia bahkan lebih tampan dari apa yang saya bayangkan. Saya juga mendapat merasakan bahawa dia pandai juga. Saya terpesona

.
Ketiga-tiga mereka mendengar apa yang saya katakan, mengangguk bersama. Dan tampaknya saya telah nampak kegairahan mereka kerana mereka mula menyuarakan pendapat mereka sendiri dan idea seolah-olah melimpah-ruah.
Saya berfikir kali ini saya telah mencapai hampir 100% sebagai peranan saya di sana, untuk ketiga mereka.
Hanya ada satu perkara yang boleh saya katakan tentang ini di sini: tidak lama lagi akan ada mesej besar akan diberi kepada para peminat oleh ketiga-tiga mereka yang sekarang ini telah tersebar di seluruh negera.
Inilah sifat jujur yang sebenar-benarnyanya dari ketiga-tiga mereka.
Saya katakan kepada mereka, “saya ingin mengatakan kebenaran kepada para peminat tanpa kebohongan. Mari kita biarkan mereka tahu bahawa kamu bertiga sedang mencari/menanti masa depan. Dan mari kita laluinya bersama-sama dengan fans. ”
Saat ketika saya katakan ini, mata mereka bersinar. Untuk saat ini saya akan berhenti di situ. Kami memutuskan untuk mengambil gambar jadi aku berdiri di sebelah kiri mereka. Tapi kemudian JunSu lalu santai biarkan aku berdiri di antara dirinya dan Jaejoong.
Saat saya melihat mereka bertiga, mereka tampak seperti anak-anak anjing yang tidak bersalah lucu sedang bermain-main … Itu yang saya fikirkan .
Jaejoong dan Yoochun datang ke Jepun pada 23th jadi saya menunggu mereka di hotel. Mereka tiba terlewat sehingga kami boleh bertemu semula setelah sekitar dua setengah jam kemudian. Kerana jerebu (fog) pesawat ditunda, dan ada jugs beberapa masalah lain sehingga hari pertama tidak berjalan seperti yang dirancangkan tapi sepertinya para peminat sangat gembira dengan lawatan mereka. Apapun, para peminat Jepun telah  benar-benar baik sehingga membuat saya bangga.

Ini adalah mesej untuk semua peminat jadi jika hal itu membuat anda bahagia, saya bahagia!

Menurut pendapat saya, saya pikir ini adalah kebahagiaan yang tidak boleh dibeli dengan wang.

Hayato

Credit: dc gall
trans by: srilovejyjdiaries.wordpress.com

Leave a comment

Filed under staff blog

Leave a Reply

