[Staff ]110301 JYJ’s Blog Post

3HREE VOICE Staf Blog Tema: Mengapa aku di sini?!?

Kali ini, rancangannya adalah untuk menceritakan karakter mereka dari daerah tertentu di Tokyo yang mereka ditugaskan.
Nampaknya bahawa tiga daripada mereka mempunyai karakter yang berasingan, tetapi ketika mereka bersama ikatan mereka sangat kuat. Unit ini kita berbicara tentang adalah JYJ! Ketiga mereka saat ini cuba untuk naik ke tahap yang lebih tinggi. Oleh kerana itu dengan watak mereka yang selesai bekerja keras untuk, sekali lagi, muncul di depan fans mereka. Di sini saya akan menunjukkan beberapa sikap bekerja keras.

Ketiga-tiga mereka melihat ke depan,ke masa depan. Mereka tidak berfikir lagi tentang masa lalu. Mari kita pergi ke sana bersama-sama dengan para fans! Bagaikan mesej kepada fans/para penggemar.

Saya bertemu dengan mereka bertiga pada tarikh 20 Februari, dan mereka sedang membincangkan rancangan projek ini. Hal itu membuat saya percaya bahawa ini adalah apa yang mereka benar-benar ingin melakukan pada saat ini.
Jaejoong prihatin JunSu yang mengalami konflik dengan jadual, dia bertanya, Dia bimbang tentang penampilan/aktiviti yang melibatkan mereka bertiga “Kita bertiga tidak boleh pergi ke Tokyo bersama jadi apa yang akan kita lakukan?”. Dia ambil berat mengenai babak yg akan melibatkan mereka bertiga.
Staf itu menjawab, “Itu tidak dapat membantu,jadi kami hanya akan mengambil adegan secara berasingan.”
Untuk ini Jaejoong berkata, “Tidak ada gunanya maka … jika kami bertiga tidak bersama-sama!.!”
Saya tersentuh oleh perhatian dia yang sebenarnya. Dia sungguh-sungguh. Ingin mencipta sesuatu yang sempurna. Dia ingin menunjukkan kepada mereka tanpa kebohongan, benar dan asli. Dia bagaikan pemimpin/leader, menarik semua orang bersama-sama. Yoochun dan JunSu juga percaya padanya sepenuhnya, dan kerana ini saya dapat merasakan bahawa mereka menyerahkan semuanya(*maknanya Junsu dan Yoochun percaya setiap keputusan yg Jaejonng buat) kepadanya. Dan kemudian saya sedar bahawa untuk mereka bertiga, kebohongan adalah hal yang paling mengerikan.

Maka mereka bertiga shoot adegan mereka bersama-sama di sebuah studio yang terdapat di Seoul. Saya baru saja menerima panggilan telefon emosional dari seorang kakitangan:
Selama latihan mereka JunSu sedang menumpukan perhatian sangat kuat/bersungguh-sungguh … mereka bertiga berpeluh banyak, menari dan menyanyi …
Dan kemudian Yoochun berteriak:

“SAYA INGIN TAMPIL DIATAS PENTAS !!!!”

Saya rasa ini adalah teriakan pahit bahawa ketiga daripada mereka merasai perkara yang sama.
Setelah mendengar cerita ini saya tidak boleh menghentikan air mata.
Bahkan sekarang ketika saya menulis ini, saya tidak boleh menghentikan air mata.

Mengapa saya di sini!
Mengapa saya tidak di Seoul!
Bahkan setelah mengundurkan diri dari syarikat, saya masih seharusnya dapat berdiri di atas pentas dan bertemu fans!
Saya ingin melihat mereka cepat!

Staf itu mengatakan padaku, mereka sangat cool dan ketiga mereka mempunyai persahabatan yang sangat utuh. Ketika Junsu mulai bersenandung(humming), Jaejoong dan Yoochun akan berjalan kesisinya lalu mula bernyanyi untuk mencocokkan dengan Junsu. Untuk mengalami momen berharga tersebut membuatkan saya sejuk hingga bawah tulang belakang.
Saya ingin ini disampaikan kepada para fans cepat!

Credit:dc gall + sharingyoochun.net

Trans: srilovejyjdiaries.wordpress.com

Leave a comment

Filed under staff blog

Leave a Reply

