110228 Mengenali KIM JUNSU,Dari Muzikal ‘Tears Of Heaven’

Berbekal kemampuan berlakon untuk merangsang kepekaan.Kemampuan komunikasi yang bagus dengan penonton

Sekarang,, muzik Tears Of Heaven, yang mengisahkan cinta murni dari pasangan yang berada dalam perang adalah topik dalam bidang seni persembahan kebelakangan ini.
Salah satu alasan bahawa kenapa projek kali ini menarik minat umum adalah kerana Kim Jun Su, yang memainkan peranan Jun, seorang pahlawan.

Sebagai blue chip(pendatang baru) dalam bidang muzikal,dan telah dianugerahkan dengan “Rookie of the Year”ia adalah penghargaan yang paling popular di 4 anugerah muzikal, dan actor “Rookie of the Year” dan penghargaan bintang di acara 16th Of The Korean Musical,menerima penghargaan berturut-turut dengan karya debutnya,mendapat perhatian penonton dengan kemampuan berlakon yang lebih matang/berpengalaman dalam muzikal.

Transformasi Kim Jun Su lebih unggul. Lakonannya yang selaras dengan mesej cinta, pengkhianatan dan kehilangan, pengampunan, dapat dirasai dalam muzikalnya.

Yang kasihan, pengunduran diri, konflik harapan bahawa beliau tetap bersemangat dalam hidupnya melawan dalam perang dinding yang dapat dirasai oleh setiap penonton di auditorium.

Kemampuan untuk mengekspresikan emosi yang lebih stabil dan terperinci, berbanding dengan karya sebelumnya memdapat komen dan pendapat tertentu bahawa dia melangkah lebih maju sebagai pelakon muzikal sekarang ini.
Menampilkan berbagai lakonan dari penulis yang setengah baya berambut putih datang untuk mencari anak perempuannya dengan mengenakan seragam tentera pudar, ia berjaya memadam gambar/lakonan watak sebelumnya dan mengenakan ‘Jun’ di atasnya.

Dari sedikit naif dan menyesali / kesengsaraan menuju ke medan pertempuran meninggalkan kekasihnya, dan jeritan serpihan perpisahan meninggalkan kesan kesedihan bagi penonton di auditorium.
Lakonan emotionalnya yang tulus telah meransang/dapat dirasai oleh penonton.

Terutama, dia menyayat hati sekilas ketika dia melihat kembali sementara menuju ke medan pertempuran bahkan menggabungkan/membuatkan penonton seolah-olah berada  ‘dalam kesengsaraan / penyesalan.

Komunikasi dengan penonton adalah kekuatannya dalam musikal ini.Dia dapat mengawalan dinamik emosi.Tidak hanya  berbisik dengan kekasihnya, 린, tetapi juga adegan bertentangan/berhadapan dengan saingannya/mush dalam cintanya, 그레이슨 kapten mendekatkan cukup realistic  bahawa memberi impak ketegangan yang tinggi dapat disampaikan kepada hati penonton.

Karismanya kuasa gambar/lakonan pentas untuk membuat para penonton diserap dalam bersama emosional dengan pelakon di atas pentas.

Namun, kelucuan ini tidak pernah pudar. Kerana tidak hilang / dibazirkan .
Inti patinya juga luar biasa.
Jadi ad-libs dari Kim Jun Su menjadi alat untuk seorang lelaki, tidak bersalah dan tulus, Jun untuk mendekat lebih ramah terhadap penonton dan prop untuk mengurangkan ketegangan.

Namun, sebahagian besar dari semua, apa yang menyerlahkan dia di panggung adalah muzik. Frank melodi unik dan chord penuh lirik diselaraskan dengan lakonan dan daya penariknya.

Kemampuan kuat dan eksplosif bernyanyi Kim Jun Su, yang tidak memerlukan alasan yang lebih untuk merangsang jantung dan memukau para penonton untuk menghayatinya dengan lebih mendalam.

Nadanya meliputi suara halus,serak dan berliku lembut, dan  tiba-tiba mengamuk seperti badai dan mencair dalam dengan emosi  memungkinan untuk merobek hati.
Jadi ia menunjukkan kemahiran mantap yang progresif.

Ah, Melihat tahap terampilan Kim Jun Su dalam adegan cinta yang lebih matang, berbanding dengan muzikal sebelumnya,!

Source: http://www.todaykorea.co.kr/news/articleVi…ml?idxno=134798

Trans: srilovejyjdiaries.wordpress.com

Leave a comment

Filed under JYJ

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s