110227 JYJ Twitter Update

(Fukutaro) Saya akan berehat dengan baik hari ini … saya telah bekerja terlalu keras dalam dua hari terakhir (..) Maaf untuk semua ahli yang berkumpul di sini hari ini! Saya lebih senang dalam keadaan normal saya ☆…! Para The’85 meetings adalah yang terbaik! (Laughs) (05:21 KST)
(Jaejoong) @ fuku0501 Terima kasih untuk semalam ~ Istirahat dengan baik hari ini (^-^)( 10:45 KST)
(Shirota) @ UN1982 @ mjjeje Lain kali, Nao Nao harus menyertai dalam topik-topik lucu tersebut (juga) (∀ ‘`) (Laughs) (11:07 KST)
(Naoya) @ U_and_YOU  Jadi saya Nao Nao! (Laughs) Saya ingin pergi semalam ~. @ Mjjeje (KST 11:08)
(Shirota) @ UN1982 meremang ketika anda mengatakan Nao Nao! Atau … .. Ya ya (д * ‘`*) @ mjjeje (KST 11:10)
(Naoya) @ U_and_YOU Ya ya! Hahaha! Saya tertawa. Tapi jejung adalah Je je! Atau …. N n? (Laughs) @ mjjeje (KST 11:12)
(Shirota) @ UN1982 @ mjjeje Nao Nao, je Je, Yu yu …. Apakah kekacauan ini! ヽ (# `Д ‘) ノ (12:04 KST)
(Jaejoong) @ U_and_YOU @ un1982 aku di lapangan terbang. Terima kasih untuk semalam ~ (12:05 KST)
(Shirota) @ mjjeje @ un1982 Terima kasih juga! Berhati-hatilah ~! (O ゚ ▽ ゚) o (KST 12:10)
(Naoya) @ mjjeje Mari kita bertemu lain kali ~! (KST 12:14)

(Shirota) @ mjjeje (‘∀ `) http://photozou.jp/photo/show/1448733/69596399 (12:17 KST)

yu shirota twitte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Jaejoong) @ akionosuke Sangat menyeronokkan. Terima kasih ~ Iwama-san! (KST 12:07)
(Akio) @ mjjeje Terima kasih telah datang ke sini untuk bermain ~! Sangat menyeronokan ~! Kembalilah untuk bermain bila-bila masa! (KST 12:43)

(Nota: Untuk terjemahan Jepun, tulisan sedikit diedit untuk menghapuskan RT dari mesej asal untuk beberapa tweets)

Leave a comment

Filed under JYJ Twitter Update

Leave a Reply

